Posted by WordpressCafeen.dk on May 25, 2017

Hvorfor du skal få hjælp af en AdWords konsulent

Adwords er super nemt, når man først får det lært.

Heldigvis er det også brugervenligt. At opsætte en annonce er noget vi alle kan. Også din gamle far. Google ved en hel del om design, de ville aldrig lave et produkt, der ikke er brugervenligt. 

Med det i baghovedet, skal du vide en ting. Fordi adwords er ikke bare opsætning. Det er et langvarigt arbejde, hvor du hele tiden holder øje. Du skal være på vagt. Justere bud. Prøve nye strategier af og skrive nogle overskrifter, som folk vil klikke på.

Har du opsat en annonce?

… og tjener du penge?

Hvis du helt selv har opnået en god ROI, så har du talent. Men det er også et tegn, du bør handle på. Fordi hvis du kan opnå ROI, så tænk hvad en konsulent kan gøre. AdWords konsulenter kan selvfølgelig noget, du ikke kan. De lever af adwords. Det er deres fokus og et og alt.

Så tænk dig lige en ekstra gang om, inden du går i gang med nye tiltag. Kontakt da en konsulent, chancen er rigtig stor for, at i kan tjene mange flere penge – sammen.

 Et fokus, et mål

Konsulenter er ofte selvstændige. De er dem selv, og ingen andre. Netværket er favner måske bredt, men det er mest bare dem. Mod hele branchen. Bureauerne er de i konkurrence med og også lønmodtageren.
Du skal bare aldrig glemme, at konsulenter er selvstændige. Fordi det betyder, at du får en freelancer, hvis rygte afhænger af hans resultater. En lønmodtager er ikke samme måde. Bureauerne kan godt overleve lidt dårlig omtale, fordi de bruger en masse sælgere, så den kan penetrerer markedet, men ikke konsulenten.

Konsulenten du vælger arbejder hårdt. De færreste arbejder 37 timer, som han ellers burde. Det er travle mænd, der har denne type opgave. Det er måske en trussel, du skal have i baghovedet. Ikke desto mindre, siger det også noget om, hvor meget de elsker deres fag og det kan vi vel kun respekterer dem for.

Prøve det af

En tredje, vigtig årsag er, at du bliver klogere. Det er den hurtigste måde, du kan komme ud til nye målgrupper. Du bliver klogerer. Hvis 8% klikker på overskrift1, og 3% på overskrift2, så ved du, hvilke motivationer din målgruppe har.

Desto mere du ved om målgruppen, desto mere kan du styre dem mod salget, frem med pungen og ned i kurven.

Post a Comment
Loading Facebook Comments ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *